مشخصات رایحه عود گل یاس تاهیتی

مشخصات بویایی: رایحه ای گرم و جذاب همانند یاسمن داردکه اغلب ما را به یاد لوسیون ضد آفتاب به خاطر استفاده مکرر از این محصول می اندازد؛ اسانس و روغن گل یاس تاهیتی با روغن نارگیل ساخته می شود.

یاس تاهیتی در تاهیتی، بزرگترین جزیره پلینزی فرانسه در اقیانوس آرام جنوبی، رشد می کند و روح و نماد تاهیتی است.

مردان و زنان در مراسم ویژه و تعطیلات این گل معطر را به لباس خود می زنند.

این جواهر طبیعی تاهیتی یک هدیه واقعی برای ماجراجویان و گردشگرانی است که به سواحل جزایر پولینزی سفر کرده اند.

گردنبند های گلدار سنتی ساخته شده از گل یاس تاهیتی و دیگر گل های محلی به طور معمول به مهمانان تاهیتی داده می شود، به عنوان یک نشانه خوش آمدید.

گل یاس تاهیتی یک نوع یاسمن است و نام لاتین آن از این رابطه آشنا صحبت می کند: در سراسر جهان به عنوان یاس تاهیتی شناخته شده است.

یاس تاهیتی نماد ملی تاهیتی بوده که اغلب به عنوان گل محبت شناخته شده و دارای گل های سفید می باشد که زبان عشق را در خود جای می دهند. عطر یاس تاهیتی، شاداب کننده، شیرین و عجیب و غریب است.

این گل برای مردان و زنان در تاهیتی مورد احترام است. هر دو جنس از یاس تاهیتی برای تزئین استفاده می کنند و آن را پشت گوش خود قرار می دهند تا زیبایی چهره خود را مخصوصا در هنگام تعطیلات و مراسم خاص بیشترکنند.

گل یاس تاهیتی که به عنوان تزئین مورد استفاده قرار می گیرد، اهمیت ویژه ای برای مردم تاهیتی دارد. اگر در پشت گوش چپ گذاشته شود، نشان می دهد که آن فرد عاشق است یا به دنبال عشق می گردد. اگر گل بر پشت گردن قرار داده شود تقریبا به وضوح می گوید: دنبال من بیا.

یاس تاهیتی دارای رایحه شیرین شاداب و جذاب است. روغن معطر و منحصر به فردی به نام Monoi از گلهای یاس تاهیتی و روغن نارگیل ساخته شده است.

گل ها با دست چیده می شوند، اما قبل از باز شدن گلبرگ ها به سرعت در داخل روغن نارگیل تصفیه شده قرار می گیرند تا 15 روز در آنجا نگه داشته شده و رایحه ای خاص و معطر ایجاد می نماید.

این فرایند enfleurage نامیده می شود، که یک اصطلاح فرانسوی برای یک روش خاص استخراج است.

یاس تاهیتی در عطر یک ماده گیاهی غالب است که حواس را بیدار و تحریک می کند. این در بسیاری از ترکیبات عطر برای مردان و زنان یافت می شود و عطر شیرین و عجیب و غریب و نماد روح جزایر عجیب و غریب دور را گسترش می دهد.

یاس تاهیتی از مواد تشکیل دهنده و غالب گل در عطرهایی مانند: LErbolario-Tiare، Comptoir Sud Pacifique – Aloha Tiare یا Avon – Tahitian Holiday بوده، جایی که با نت های نارگیل ترکیب شده است. این رایحه در Thierry Mugler – Alien Eau Luminescente، همراه با ماندارین تازه و شیرین غالب است. یاس تاهیتی رایحه های دریایی و شیرین و گیاهی را ترکیب می کند.

یاس تاهیتی یک ماده گیاهی غالب است که حواس را بیدار و تحریک می کند. این در بسیاری از ترکیبات عطر برای مردان و زنان یافت می شود و عطری شیرین و عجیب و غریب و نماد روح جزایر عجیب و غریب دور است.

یاس تاهیتی نیز در ترکیبات گل از قبیل Cacharel Anais Anais Eau Legere و همچنین در ترکیب عاشقانه آنیک گوتال وجود دارد که با ylang-ylang، jasmine، frangipani و blossom fondling پرتقالی با وانیل و یکی دیگر از عطر های الهام گرفته از Tiare Bouquet Montale Intense Tiare مشابه است.

 

عود گل یاس تاهیتی

یکی از بهترین روش ها برای استفاده از خواص رایحه گل یاس تاهیتی در منزل و محل کار، روشن کردن عود گل یاس تاهیتی می باشد.

از قدیم الایام ایرانیان عود را به عنوان خوشبوکننده و ضدعفونی‌کننده هوا می‌سوزاندند و یا با آن بخور می‌گرفتند.

امروزه عودهای مخروطی گل یاس تاهیتی و عود شاخه‌ای گل یاس تاهیتی و همچنین عود دست ساز گل یاس تاهیتی کاربردهای بیشتری دارند.

عودهای مخروطی توسط ژاپنی‌ها در اواخر سال 1800 میلادی عرضه شد.

بمنظور خرید عود گل یاس تاهیتی می توانید به قسمت فروشگاه عودآنلاین مراجعه نمائید.

در نظر داشته باشید که به صورت خلاصه کیفیت عرضه عود گل یاس تاهیتی به این ترتیب است:

  1. عودهای دست ساز گل یاس تاهیتی
  2. عودهای پایه طبیعی گل یاس تاهیتی
  3. عودهای پایه اسانس و صنعتی گل یاس تاهیتی

لازم به ذکر است که مرغوبیت عودهای گل یاس تاهیتی بسته به کمپانی ساخت آن‌ها متفاوت می‌شود.

عود های صنعتی یا پایه اسانس گل یاس تاهیتی فقط جهت خوش‌بو کردن محیط قابل استفاده هستند و به علت وجود گوگرد در ترکیبات ساخت آن‌ها به هیچ عنوان مناسب استفاده در فضای بسته نیستند.

عودهای پایه طبیعی گل یاس تاهیتی و عودهای دست ساز گل یاس تاهیتی، بدلیل اینکه مواد تشکیل دهنده آن‌ها ریشه و ساقه گیاهان و درختان است باعث پاک‌سازی محیط می شود.