رایحه آب دریا، اقیانوس و موج

دسته بویایی : طبیعی و سنتزی، مشهور و عجیب

مشخصات بو: عطر و بوی دریا که از اجزای ترکیبی بسیار پیچیده ی شیمی آلی گرفته شده است. نت”دریایی”

 

کاربرد رایحه آب دریا، اقیانوس و موج

عطرهای دریایی، با توجه به تازگی و شوری، برای روزهای گرم تابستان مناسب هستند. نت های دریایی در عطرهای مختلف برای ایجاد یک ترکیب تازه به کار می روند و از عطر و طعم آب دریا متمایز بوده و ذهن و حواس ما را تازه می کند. این غیر معمول نیست که نسخه های جدید، برخی از رایحه های قدیمی را در یک نسخه ویژه با عطر آب دریا و طراوت ارائه می دهند. این کاری است که بسیاری از تولید کنندگان معروف عطر اغلب هر تابستان انجام می دهند، زمانی که آنها ترکیبات جدیدی را برای خنک شدن و تقویت روح ما به ارمغان می آورند.

آب منبع زندگی است و ما را از همه گوشه های مختلف دنیا محصور کرده و اشکال مختلف دارد. بسته به چرخه آن، می توان آن را مایع، جامدو یا حتی تقریبا نامرئی در قالب ابر دید. بیشترین سطح کره ی زمین ما یعنی 71٪ در آب قرار دارد. بر روی این زمین اقیانوس ها و دریاهایی وجود دارند که به شکل یک فرش آبی مرموز مرتبط بخش بزرگی از دنیای ما را پوشش می دهد. دریای جهان پر از آب شور است و شوری آن در سطوح اقیانوس می تواند تا 1.025 گرم در میلی لیتر باشد.

 

مشخصات نت و رایحه آب دریا، اقیانوس و موج

نت های آب دریا معمولا در میزان بالا رایحه ای تازه و با طراوتی دارد. نت های های آب دریا اغلب همراه با دیگر نت های تازه و شاداب همراه است، در حالی که رایحه های مردانه اغلب شامل نت های میوه ای، گیاهان و گل می باشند.

تفسیر نت سرد و تازه از آب دریا در نسخه های مردان مانند Davidoff Cool Water و Acqua di Gio یافت می شود. دیگر عطرهای جالب و جذاب دریایی برای مردان شامل آنتونیو باندراس آبی برای مردان و جیل ساندر سان است. این نت همچنین در عطر نیچه به مشام می رسد. به عنوان مثال، خانه Montale دو نت آب دریا در Embruns Essaouira و Sandflowersارائه می دهد.

این نت معمولا برای رایحه های مردانه استفاده می شود و به ندرت در ترکیب عطر برای زنان کاربرد دارد. با این حال، چند استثنا وجود دارد مانند M توسط ماریا کری، Rochas Aquawoman، که عطر تابستان بوده و Mikao: Yujin Amour و Rem Reminiscence Etoile دارای رایحه های عاشقانه می باشند.

عطرها با نت آب دریا، اغلب دارای طرح های شیشه مشخص و بوده به دنبال نمادگرایی در عطر می باشند. این نسخه ها معمولا در شیشه های آبی عرضه می شوند، مانند شیشه های آب (Puma Aqua Man) و یا مانند قالب های یخ (212 Men Summer on Ice 2003 ) که دارای طراحی شیشه اغلب شفاف، ساده و ظریف هستند.

 

عود آب دریا، اقیانوس و موج

یکی از بهترین روش ها برای استفاده از خواص رایحه آب دریا، اقیانوس و موج در منزل و محل کار، روشن کردن عود آب دریا، اقیانوس و موج می باشد.

از قدیم الایام ایرانیان عود را به عنوان خوشبوکننده و ضدعفونی‌کننده هوا می‌سوزاندند و یا با آن بخور می‌گرفتند.

امروزه عودهای مخروطی آب دریا، اقیانوس و موج و عود شاخه‌ای آب دریا، اقیانوس و موج و همچنین عود دست ساز آب دریا، اقیانوس و موج کاربردهای بیشتری دارند.

عودهای مخروطی توسط ژاپنی‌ها در اواخر سال 1800 میلادی عرضه شد.

بمنظور خرید عود آب دریا، اقیانوس و موج می توانید به قسمت فروشگاه عودآنلاین مراجعه نمائید.

در نظر داشته باشید که به صورت خلاصه کیفیت عرضه عود آب دریا، اقیانوس و موج به این ترتیب است:

  1. عودهای دست ساز آب دریا، اقیانوس و موج
  2. عودهای پایه طبیعی آب دریا، اقیانوس و موج
  3. عودهای پایه اسانس و صنعتی آب دریا، اقیانوس و موج

لازم به ذکر است که مرغوبیت عودهای آب دریا، اقیانوس و موج بسته به کمپانی ساخت آن‌ها متفاوت می‌شود.

عود های صنعتی یا پایه اسانس آب دریا، اقیانوس و موج فقط جهت خوش‌بو کردن محیط قابل استفاده هستند و به علت وجود گوگرد در ترکیبات ساخت آن‌ها به هیچ عنوان مناسب استفاده در فضای بسته نیستند.

عودهای پایه طبیعی آب دریا، اقیانوس و موج و عودهای دست ساز آب دریا، اقیانوس و موج، بدلیل اینکه مواد تشکیل دهنده آن‌ها ریشه و ساقه گیاهان و درختان است باعث پاک‌سازی محیط می شود.