عود آنلاین
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سوالات متداول

نحوه پرداخت


مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

سریع ترین و آسان ترین روش پرداخت سفارش انتخاب گزینه پرداخت آنلاین با درگاه امن زرین پال در مرحله نهایی خرید می باشد.

همه کاربران می‌توانند از طریق درگاه امن اینترنتی زرین پال و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت عودآنلاین، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

ضمناً شما می توانید از آپشن کارت به کارت نیز استفاده نمائید و هزینه سفارش خود را بصورت کارت به کارت پرداخت نمائید. پس از اینکه کالاهای موردنظر خود را به سبد خرید اضافه کردید، و هزینه ارسال را مشاهده نمودید، کل هزینه را به شماره کارتی که به شما نشان می دهد واریز کرده و رسید آن را برای ما ارسال نمائید.

 

پرداخت اینترنتی ناموفق بود، ولی مبلغ از حساب من کم شد، چکار کنم؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

 

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت عودآنلاین امن است؟

سایت عودآنلاین به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. سایت عودآنلاین برای بالاتر بردن امنیت کاربران خود از پروتکل رمزگذاری SSL استفاده مینماید.

ضمناً سایت عودآنلاین از درگاه پرداخت امن اینترنتی زرین پال استفاده میکند.

با وجود این شما نه تنها برای خرید از  عودآنلاین بلکه هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:
1- با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد (همان علامت قفل در سمت چپ آدرس اینرنتی در مرورگر شما).
2- قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
3- برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

 

چگونگی ارسال سفارشات


 

به چه روش‌هایی می‌توانم سفارش خود را تحویل بگیرم؟

در سرتاسر کشور (بجز مناطق 22گانه تهران) سفارش‌‏ها با پست پیشتاز ارسال می‌‏شوند و در شهر تهران ارسال با پیک موتوری انجام می شود.

 

هزینه ارسال سفارشات چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه ارسال برای سفارشات بالای 200.000 تومان برای تهران و شهرستان ها رایگان می باشد.

در مناطق 22 گانه شهر تهران ارسال با پیک موتوری انجام می شود.

ارسال به سراسر کشور (به جز مناطق 22 گانه تهران) توسط پست پیشتاز انجام می گردد که هزینه آن در زمان ثبت سفارش محاسبه و پرداخت می گردد. این هزینه ثابت بوده و حدود 19 هزار تومان می باشد، که شامل هزینه بسته بندی با کارتن و هزینه پست پیشتاز است.

 

آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

برای سفارشات تهران این امکان فراهم می باشد و فقط کافیست در قست توضیحات سفارش خود روز و زمان مورد نظر خود را ثبت نمایید. در ارسالهای پستی برای شهرستان ها امکان تنظیم روز و ساعت در حال حاضر وجود ندارد.

 

پس از ثبت سفارش، چقدر طول می‌‏کشد که محصول به دستم برسد؟

برای سفارشات در مناطق 22گانه شهر تهران، ارسال صبح فردای روز ثبت سفارش، سفارش از طریق پیک موتوری ارسال می گردد.

ارسال پستی برای دیگر مناطق بجز شهر تهران، صبح روز کاری بعد، به پست تحویل داده می شود و توسط پست پیشتاز برایتان ارسال می گردد. طبیعتاً با توجه به تجربه ما، حداکثر 2 تا سه روز کاری، بسته پستی توسط پست پیشتاز به شما تحویل داده می شود.

 

در شهرستان زندگی می کنم، آیا می‏‌توانم سفارشم را رهگیری کنم؟

بله هنگام ثبت نهایی سفارش به شما یک کد رهگیری تعلق میگیرد که میتوانید مرسوله خود در هر لحظه شبانه روز رهگیری کنید. سفارشاتی که با پست ارسال میشوند کد رهگیری مخصوص اداره پست (کد 20 رقمی) دارند که کافیست این شماره 20 رقمی را در این آدرس وارد کنید: http://itemtracking.post.ir و یا با پشتیبانی عودآنلاین تماس بگیرید و از وضعیت مرسوله آگاه شوید و یا با مراجعه به پست منطقه محل سکونت خود و ارائه کد 20 رقمی از وضعیت مرسوله آگاه شوید.

 

ثبت و پیگیری سفارشات


آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بلی، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

 

آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

در این حالت بهترین راه این است که با شماره های تماس عودآنلاین تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح نمائید. در صورتیکه امکان تهیه و ارسال کالاهای موردنظر شما وجود داشته باشد، همکاران ما به بهترین نحو ممکن، به شما اطلاع می دهند و سفارش شما را ثبت می نمایند.

 

می‏‌توانم سفارشم را به صورت تلفنی ثبت کنم؟

بلی، امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی وجود دارد. فقط کافیست با شماره های عودآنلاین (02188149752) تماس بگیرید و کد یا نام محصول مورد نظر را اعلام نمایید تا سفارش شما ثبت و محصول برای شما ارسال شود. یا از طریق شماره تلگرام یا واتساپ عودآنلاین (09128125070) پیام داده و کالای مورد نیاز را سفارش دهید.

در عین حال توجه داشته باشید، ثبت سفارش از طریق وب سایت عودآنلاین و یا اپلیکیشن عودآنلاین، بهترین گزینه می باشد که ما همواره به شما توصیه میکنیم، از این طریق سفارش خود را ثبت بفرمائید.

 

خدمات پس از فروش


آیا همه کالاها، شامل مهلت 7 روزه گارانتی تعویض، می‏‌شوند؟

بله، همه کالاهای فروخته شده توسط عودآنلاین شامل مهلت 7 روزه گارانتی تعویض می‌‏شوند و در صورت وجود اشکال فنی در کالا ، طی 7 روز کاری که از زمان تحویل گرفتن کالا توسط مشتری محاسبه می‏‌شود، عودآنلاین کالا را با کالای دیگری تعویض می‏‌کند. به این منظور مشتری موظف می باشد که کالا را با بسته بندی مناسب برای آدرسی که عودآنلاین به مشتری اعلام می کند با هزینه خود توسط پست پیشتاز ارسال کند و عودآنلاین کالای معیوب را با کالای سالم تعویض کرده و با هزینه مشتری مجددا برای مشتری ارسال می کند.

 

در صورت بازگرداندن کالا، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد می‌شود؟

هنگامی که کالایی بازپس فرستاده ‏شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.

 

اگر کالای که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

سعی ما همواره این است که کالاها با حداکثر دقت برای شما بسته بندی و پک شوند. علی رغم این موضوع، در صورتی که کالایی که دریافت کرده اید آسیب دیدگی و یا ایرادی داشت خواهشمند است با خدمات پس از فروش ما تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) کارشناسان عودآنلاین در اسرع وقت به موضوع شما رسیدگی میکنند.

 

اگر کالای ارسال شده با سفارشم یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) در صورت وجود این مغایرت قطعا کالای شما تعویض می گردد.